nedjelja, 2. lipnja 2013.

PS

Što se tiče vožnje bicikla
 - obećanje ispunjeno, išla sam do mame biciklom
 - upala mišića obnovljena, još uvek mi kolena klecaju
 - za sve koji nisu vozili davno bicikl jedan savet - ne izigravajte Bredli Viginsa (prošlogodišnji pobednik Tour de France) po svaku cenu, ni na najblažim uzbrdicama. Nakon 100tinjak metara vožnje na zaista blagoj uzbrdici mislim da su mi i kolibri zavideli na broju otkucaja srca a bogami i na broju udaha u minuti,
ali što se tiče brzine...sramota reći ali su me i stariji ljudi peške zaobilazili
 - a proverite i vremensku prognozu, ono reda radi da se ne biste vratili kući mokri kao da ste ušli pod tuš obučeni.
mada sam, iako mokra, moram priznati bila happy again, a koliko ću to biti sutra sa bnovljenom upalom mišića, nije možda ni bitno, računa se ovo sada i ovde. A za sada je to dovoljno.

Nema komentara :

Objavi komentar