četvrtak, 6. lipnja 2013.

Ogledalce, ogledalce

Sve više počinjem da ličim na Đorđeta Balaševića.
Kao on, ni ja ujutru kad se pogledam u ogledalo ne mogu da prepoznam osobu sa druge strane.
Mislim stvarno ljudi, valjda bar ja znam kako izgledam, znam da imam pooodosta godina, i znam da nikad ne bih ušla u uži (ha), dobro ni u onaj malo širi izbor na izboru za mis, ali to čupavo, izbečeno čudo....ne,ne...
Žaliću se ili ću vratiti ogledalo. Definitivno su mi prodali falš robu.
Pozvaću se na zakon o zaštiti potrošača, još ću tražiti i nadoknadu za pretrpljeni duševni bol.

Dobro..ako malo bolje pogledam ... nije da je moja kosa nešto mnogo bolja. Istina je da malo, poput poluskršene metle štrči u svim pravcima prkoseći (ovo bi čak i Njutna zbunilo) sili gravitacije, ipak...
Nije ni da sam ujutru kad ustanem baš sva svoja, bar ne do prve kafe, ali..ipak...
                                                      izvor:jolson.typepad.com

Možda ga neću baš danas vratiti, nemam ja vremena za bacanje i dangubljenje. Uostalom nisam baš toliko sujetna da se nerviram zbog tamo neke iskrivljene slike u ogledalu.

Možda ću samo malo, kad dodjem kući s posla, umutiti žumance sa ono nekoliko kašika maslinovog ulja što sam ostavila za salatu i napraviti pakovanje za kosu, kažu čuda čini, ma samo da probam, dok kuvam ručak za sutra, a možda se malo i navijem....a nisam se davno ni farbala.
Pa ću ogledalce, ogledalce moje, da te pitam sutra...... !!!

                                                        izvor: www.telegraf.rs

Nema komentara :

Objavi komentar