utorak, 6. svibnja 2014.

Menta ili nana pitanje je sad

Usedeh se u kući ovih dana, pardon, meseci, da se prosto osećam kao komad nameštaja. Već se i paučina hvata po meni,

                                                       slika: dontcallmebetty.tumblr.com

a ukućanima, kad poustaju treba malo vremena da me počnu razlikovati od sudopere, stolica i drugog kuhinjskog inventara pre nego što mi požele dobro - što god to dobro bilo (jutro uglavnom nije pošto je to definitivno bojkotovano doba dana u našoj kući).
Došlo je dotle da se radujem i odlasku u prodavnicu, a o megamarketu da i ne pričam. To je već doživljaj. Ma kakav doživljaj - "izlazak u život".
Počinjem da se spremam i pripremam kao da idem na gala priredbu. Presvlačenje, umivanje, češljanje, šminkanje....ponovo presvlačenje, obuvanje, preobuvanje.....

                                            slika:dontcallmebetty.tumblr.com
Konačno zaključavam vrata,
- Joj nisam ponela naočare (sunčane naravno)
Otključavanje, utrčavanje, preturanje...tu su, hvala bogu!
I dok mi je noga na stepenici
-možda ipak i labello?
...
I tek negde na pola puta kad mi konačno svest opet spadne na normalu jedva uspevam da se glasno ne nasmejem apsurdnosti cele situacije.
Ali to mi ne smeta da u samom marketu obidjem sve gondole i detaljno ih proučim, što je veoma loše po moj novčani standard u aktuelnoj mi sadašnjosti, jer mi u potrošačku korpu, stvarno ne znam kako, ulete i potpuno nepotrebne stvari.
 I dok sam ja blaženo proučavala policu sa raznim mirišljavim kozmetičkim preparatima, u društvu još par blaženih ženskih duša, čuh kako jedna od njih reče mladjanoj ćerki
- hajde donesi čaj od nane dok ja ovde kupim šta mi treba.
Ne prodje mnogo kad eto nje:
-Nema, hoćeš neki drugi.
-Nema čaja od nane? Ma nisi ni gledala.
-Jesam, Dodji da vidiš ako mi ne veruješ.
Odoše...i vratiše se...
-Pa to nije nana, nego menta, vidiš šta piše.
- Menta je nana.
- Zašto bi ja morala da znam da je menta nana.
- Pa da čitaš malo više...
-Čitam ja dovoljno!
- A da si malo bolje pogledala videla bi da na drugoj strani kutije piše i nana, a mogla si lepo pitati i onu radnicu.
Malo zatišje,sleganje ramenima i:
- Ja i tako ne volim čaj, ni kad sam bolesna.
A ja se, držeći u ruci L'Orealov svemogući revitalift 10 repair serum za lice, prisetih da je i na mom spisku famozan čaj od NANE a ne dotični serum, te se tužno oprostih od njega i odoh po MENTU da  priuštim  sebi bar malo detoksikacije ako već ne mogu magično uklanjanje bora, podsećajući sebe da kad dodjem kući priupitam svoju ćerku zna li ona šta je menta a šta nana.



2 komentara :

  1. Baš kao da si o meni pisala... Da nisi ti -ja? :)

    OdgovoriIzbriši

  2. iskreno otkad sam nezaposlena imam utisak kao da polako gubim identitet...hmm..možda ...alter ego???!!!?
    ;))

    OdgovoriIzbriši