četvrtak, 4. srpnja 2013.

Za Beograd ♪ ♪ ♪ za Beograd ♪ ♪ ♪



Svake godine imamo obavezu da obavimo lekarski pregled. Bar mi stariji, ili lepše rečeno - zreliji i iskusniji, oni mladji imaju više vremena na raspolaganju te mogu koju godinu i da preskoče.
Firma časti, i pregled i prevoz, pošto je sve, verovatno već pogadjate, u Beogradu. Galantno i fino sa njihove strane . Na nama je samo da nadjemo prevoznika i dodjemo.
Kako nas je bilo svega troje,onih obaveznih, odlučili smo da angažujemo jednog od lokalnih autoprevoznika da nam obezbedi kola sa sve  klimom kako ne bismo izgledali k’o šlogirani karanfili kad stignemo do odredišta.
Polazak u subotu, u 7, kod fontane.
Skupismo se mi tu, u dogovoreno vreme, polupospani, blago nikakvi zbog ukradene subote. 
Prevoza ni na vidiku. Nakon poziva rečeno nam je da stiže za 15 min.
Kad ste pospani a ne smete da popijete kafu I znate da ćete se u narednih par sati truckati radi nekoliko pregleda, 15 minuta jaaako sporo prolazi.
Uskoro stiže neki žuti stari kombi I parkira kraj nas. Otvoriše se vrata…
-Šta čekamo, ulazite pa da krećemo!!!

Gledamo se, niko ne ulazi. Ej, nas je troje a stigao je drndavi kombi sa minimum 10 sedišta.
Opšti zaključak – greška.
Napokon nas čovek ubedi da je to – to, I nemajući kud udjosmo.
Unutra neka žena
-To mi je supruga, kad već idemo u istom pravcu da je odbacim da ne čeka autobus, nećemo autoputem što da džabe plaćamo putarinu, stići ćemo I ovako. A ima I mesta.

Ima, nije da nema, rasporedismo se svako na po dva I još preostalo, ali kakvih mesta….kao u onim starim gradskim autobusima, a iznad nas smotana ćebad I stara radnička odela. Kao da smo u sred snimanja drugog dela filma KO TO TAMO PEVA (priče preživelih).
Imala sam neodoljivu želju da zapevam 


A put, k’o švajcarski sir, rupa do rupe.
Skakutali smo kao džakovi krompira.

U neko doba žena izadje a mi nastavismo naše putovanje.
Umesto klime dobismo domaću promaju.

 U par navrata sam pokušala da popijem malo vode ali sam više uspela da prolijem no popijem. Od knjige takodje nije bilo vajde pošto nikako nisam uspevala da skakučući ukopčam koji red sam pročitala a koji treba da čitam I posle par potpuno nebuloznih rečenica odložih je do daljnjeg na sigurno.
Ni sa spavanjem nisam mnogo bolje prošla, sa svakim malo većim odskokom uspostavljala sam bliski, prilično bolan,  susret sa prozorom, te odustadoh I predadoh se čarima domaćeg turizma pokušavajući da uživam u lepoti mile nam domovine, ili bar u onome što se naziralo kroz musava stakla.
Vozač je uživao, malo pevajući u duetu sa mladim I starim nadama  naše “narodne” muzike, malo pričajući sa nama.
Pred sam Beograd saznadosmo da naš "Miško" baš i ne poznaje dobro grad i da nije siguran gde treba da nas vozi te svi brže bolje povadismo mobilne I počesmo da googlujemo, ko mape ko gps, te uz par instrukcija
-NE TU!!,
- VRATI SE!!,
-NE DESNO ČOVEČE LEVO, LEVO....
Konačno stigosmo…

Malo je falilo da nas upute na dalje pretrage, jer su nam poduže tražili ispreturane organe ali sve u svemu I to preživesmo, ja čak I sa benefitom pošto su mi se od truckanja kamenčići u bubregu pretvorili u sitni pesak.

Povratak mi je ostao u nekom mutnom sećanju, od toplote ravne onoj na kojoj pečem kolače i mozak mi je već bio u nekom polutečnom stanju te sam više od pola puta dremala u nekom polusnu.
No, sve je po dolasku sredjeno sa par tuširanja, dve kafe, dva brufena i ledeno hladnom cedevitom.



Nema komentara :

Objavi komentar